Back

KPC søger en ambitiøs kandidat, som ønsker at gøre karriere indenfor udvikling af fast ejendom

6. december 2018

Gode kommunikationsevner - Arbejder struktureret - Handlestærk - Flad organisation - Pension og sundhedsordning

KPC er et ekspansivt dansk familieejet selskab, der er blandt Danmarks største og førende virksomheder indenfor ejendomsudvikling og totalentrepriser. KPC står bag en lang række markante ejendomsprojekter og byggerier i hele Danmark. KPC er i fortsat vækst og søger i den forbindelse en profil, som kan bistå med udvikling af ejendomsprojekter på Sjælland.

Som projektudvikler hos KPC vil du på daglig basis arbejde sammen med og bistå projektdirektøren med håndtering og løsning af alle typer af opgaver og problemstillinger – store som små – f.eks. i relation til identificering af projektmuligheder, udarbejdelse af lokalplaner og øvrigt projektgrundlag, samt håndtering af og løbende opfølgning på KPC’s udviklingsprojekter på Sjælland.

Du vil følge og stå i ”mesterlære” hos projektdirektøren, som har over 10 års erfaring med udvikling af fast ejendom, med henblik på bedst muligt at lære og forstå virksomheden og KPC’s tilgang til ejendomsudvikling. Desuden vil du komme til at arbejde tæt sammen med firmaets øvrige afdelinger og højt specialiserede medarbejdere, hvor du ligeledes vil kunne søge sparring til at løse dine opgaver. Du vil dagligt blive udfordret, og du vil få styrket dine personlige og faglige kompetencer. Forventningen er, at du over tid vil være i stand til selvstændigt at styre og håndtere egne projekter; fra start til slut.

Stillingen som projektudvikler er alsidig, udfordrende og krævende. Du vil skulle løse mange forskellige opgaver, og du vil opbygge en grundlæggende forståelse af relevante fagdiscipliner indenfor f.eks. jura, byggeteknik og økonomi.

Videreuddannelse vægtes højt, og vi investerer gerne i din udvikling.

Dine arbejdsopgaver vil spænde over:

  • Ansvarlig tovholder og problemløser på udvalgte opgaver i forbindelse med opfølgning og gennemførsel af koncernens ejendomsudviklingsprojekter.
  • Koordinering og samarbejde på tværs af organisationen samt med eksterne samarbejdspartnere og interessenter i de konkrete projekter, f.eks. arkitekter, advokater, landinspektører, grundejere og investorer.
  • Bistand i forbindelse med forhandling og indgåelse af aftaler.
  • Dialog med kommuner og andre offentlige myndigheder, f.eks. i forbindelse med udarbejdelse af nye lokalplaner.
  • Identificering og analyse af potentielle projekter, samt udarbejdelse af forretningsplan for det aktuelle projekt.

KPC er en dynamisk virksomhed med en uformel tone og en flad struktur, hvor der er meget kort afstand mellem medarbejderne og ledelsen, og hvor beslutninger kan træffes hurtigt og effektivt. Det giver en spændende og uforudsigelig hverdag med afvekslende arbejdsopgaver og mulighed for ansvar.

Kvalifikationer og kompetencer

Din uddannelsesmæssige retning er mindre afgørende. Det forventes dog, at du har bestået en lang videregående uddannelse fra f.eks. universitetet, CBS, ingeniørhøjskolen eller lignende, hvor du har lært og udviklet en systematisk og analytiske tilgang i forhold til problemløsning. Praktisk uddannelse fra revisionsbranchen eller den finansielle sektor er også en mulighed.

1-2 års brancherelateret erfaring er et krav. Det forventes, at du har interesse for ejendomsbranchen og har lyst til og mod på at arbejde målrettet med udvikling og gennemførelse af komplekse ejendomsprojekter.

Som person besidder du bl.a. følgende kompetencer:

  • Du har gode kommunikationsevner, både i skrift og i tale.
  • Du er i stand til at arbejde struktureret og analytisk, og ikke bange for at tage ansvar og initiativ.
  • Du har kommercielt fokus.
  • Du er omhyggelig og grundig i dit arbejde.
  • Du er engageret, udadvendt, vedholdende samt handlestærk, og formår at skabe fremdrift og resultater.
  • Du trives i en flad organisation med dygtige og specialiserede medarbejdere med forskellige baggrunde, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og hvor der er en tæt sparring igennem hele organisationen.

Arbejdssproget er dansk, men du er i stand til at kommunikere både skriftligt og mundtligt på engelsk.


Stillingsinformationer

  • Arbejdssted:  Borupvang 2b, 1., 2750 Ballerup
  • Aflønning:  Løn forhandles ud fra kvalifikationer. Pension og sundhedsordning er en del af pakken.
  • Tiltrædelse:  Snarest muligt

Ansøgningsfristen er den 15. januar 2019. Ansøgning skal bestå af maksimalt én side med tilhørende CV. Ansøgning stiles til Karina Skov Nilsson på e-mail ksn@kpc.dk.

Du er velkommen til at kontakte Jan Bo Rollmann Madsen på mobil 22 72 76 20 for yderligere information.
 

Om KPC

Virksomheden blev etableret i 1979 og beskæftiger ca. 140 medarbejdere fordelt på afdelinger i Herning, Århus og Ballerup. KPC-koncernen omsætter årligt for 2,5-3 mia. kr. og er blandt Danmarks 50 største privatejede virksomheder.

KPC beskæftiger sig med de fleste typer af ejendomsprojekter og ejendomsinvesteringer. KPC’s kunder tæller store danske pensionskasser og ejendomsfonde, offentlige myndigheder og en række udenlandske ejendomsinvestorer. KPC samarbejder med nogle af landets førende arkitekt- og ingeniørvirksomheder.

www.kpc.dk kan du læse mere om KPC og KPC’s mange projekter.

Back

keyboard_arrow_up